söndag 21 september 2014

Sommaren som gick

Vilken sommar vi fick! Jag testade badstränder, var på bröllop, cyklade, fick besök, var i Beitostølen, åkte båt, åt glass. Trots avsaknad av riktig semester - tog bara några få ledig dagar här och där - var sommaren en av de bättre jag haft! Full av liv och sol och små utflykter; full av människor jag tycker om. Fick utnyttjat varje solstråle och varje liten bit av äkta sommar. Så när sommaren väl var över hade jag laddat batterierna och var klar för höst. Hoppas att alla ni där ute också hade en finfin sommar och "koser" er med höst!















2 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Hallå där!
Vilka fina bilder! Men jag fattar inte att du vågar stå där på toppen! Jag hade varit avsvimmad för lääänge sen. Härligt att höra att du fick en fin sommar. Men höst - njae, så långt har jag ännu inte kommit i mitt huvud.
KramKram

Anonym sa...

Fantastiske Paula, takk for at du deler. Takker spesielt for vår herlige topptur - gleder meg til nye opplevelser sammen med deg og gjengen. God klem fra Bella